Philips GC9666

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC9666 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Kayleigh 25-10-2020

Stoomgenerator Philips

Geschreven voor: Philips GC9666

Ik vind het een fijn product. Het werkt snel en heel makkelijk. Als je 1 keer over het deel gaat wat je gestreken wilt hebben, dan is dat al gelijk kreukelvrij. Het werkt snel omdat je alleen de stekker in het stopcontact hoeft te doen en op de aan knop drukken en binnen een paar seconden kun je al aan de slag! Let wel op dat je de stoomgenerator 2 uur laat afkoelen voordat je het reservoir gaat leegmaken.

Pluspunten

• Snel te gebruiken
  • Makkelijk te gebruiken
  • Verschillende keuzes voor de stoom

Nina13 20-10-2020

Zeer fijne stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9666

Heel blij met deze stoomstrijkijzer! Hij is heel snel op temperatuur en dat scheelt super veel tijd. Door de slimme technologie is hij altijd de perfecte temperatuur voor de juiste kledingstukken. De kabel is fijn lang zodat je alle ruimte hebt en ook is het strijkijzer zelf fijn licht in de hand.

Pluspunten

• Licht in de hand
  • Lange kabels
  • Snel warm
  • Slimme technologie

MvdSter 18-10-2020

Strijken als schaatsen

Geschreven voor: Philips GC9666

Wie wordt er blij van strijken? Ik weet dat er mensen zijn die het heerlijk vinden, maar ik behoor niet tot die categorie. Wel wil ik er graag kreukvrij bijlopen. En met een gezin houdt de toevoer van was ook nooit op. Zaak dus om het strijken zo leuk mogelijk te maken.

Nou... Dat lukt dus zeker met dit apparaat! Strijken met deze bout, is als kunstschaatsen op het gladste ijs.
Je glijdt soepel over ieder kledingstuk en perfect resultaat is snel bereikt.

Niet meer denken welke instellingen nodig zijn voor welke stof. Alles kan achter elkaar aan en het apparaat stelt zichzelf in.

Mijn conclusie: Strijken is nog steeds niet mijn hobby, maar levert wel een stuk minder ergernis. Én! Het is veel sneller gedaan! Zeer blij mee dus!

Pluspunten

• Krachtige stoomstoot
  • Licht in gebruik
  • Stelt zichzelf in

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

Vosjes 18-10-2020

Zeer fijne stoomgenerator.

Geschreven voor: Philips GC9666

Hij is zeer gebruiksvriendelijk, vooral door dat hij zeer licht is en zelf de tempratuur regelt. Het handig is dat je hem gewoon op de strijkplank kan zetten en niet rechtop hoeft te zetten. Het strijkresultaat is zeer goed, hij strijkt glad. Doordat hij zelf de tempratuur regelt en je niet hoeft te wachten dat hij wat afgekoeld is ben je zo door je strijk heen, Dit vind ik echt een groot pluspunt aan de stoomgenerator! Zowel de automatische stand en de Eco stand geeft voldoende stoom af.

Pluspunten

• Zelfregelende tempratuursstand
  • Licht

Veenstra91 14-10-2020

Fantastische stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9666

Deze stoomgenerator maakt het strijken gemakkelijk. Een kledingstuk is heel snel gestreken, doordat de strijkbout heel soepel en gemakkelijk te bedienen is. Door een extra stoomstoot te geven gaan zelfs de diepe vouwen eruit. Het grote waterreservoir zorgt er voor dat je lang door kan gaan met strijken, zonder pauzes.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • groot waterresservoir
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Groot apparaat

Steve71 13-10-2020

Strijkt soepel en licht!

Geschreven voor: Philips GC9666

Strijk gedeelte is licht en gaat soepel over stof. Continu krachtige stoomproductie door bewegingsmelder, daardoor mooi resultaat, zelfs zonder wasgoed om te draaien om bv achterkant te moeten strijken. Makkelijk vulbaar door afneembaar reservoir. Kabels / slang in apparaat op te bergen, zorgt voor gemak bij opruimen. Soms paar seconden wachten tot stoom gegenereerd wordt en heel af en toe, zou er net iets minder stoom gegenereerd mogen worden. Hierdoor kan het gebeuren ,dat met name bij kleine oppervlaktes het stof (te) vochtig wordt. Verademing tov "normale" stoomstrijkijzers

Pluspunten

• Licht
  • Strijk soepl
  • Krachtige stoomproductie
  • Makkelijk vulbaar
  • Kabels/ slang makkelijk op te bergen

Minpunten

• Stoom niet regelbaar

JBOsChker 13-10-2020

Super stoomgenerator!

Geschreven voor: Philips GC9666

De stoomgenerator is licht in gewicht.
Grote watertank wat betekend dat je tijdens het strijken niet hoef bij te vullen.Positieve is dat je zelf niet de temperatuur hoeft in te stellen.
En het anti kalk systeem! Echt een aanrader

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Anti kalk systeem
  • Automatische temperatuurinstelling

Minpunten

• Prijzig

Jolein 13-10-2020

Fijn en efficiënt stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC9666

Ik kan deze stoomgenerator aanbevelen doordat hij fijn in gebruik is. Je kunt het waterreservoir eraf nemen waardoor je het makkelijk kunt vullen. De stoomgenerator is snel klaar voor gebruik en je hoeft geen temperatuur in te stellen.
De strijkbout is licht van gewicht en strijkt in een keer de kleding glad.
Daarnaast vind ik het fijn dat je hem verticaal kunt gebruiken en dat er een anti kalk functie op zit.
Dit product maakt het strijken zeker sneller en aangenamer

Pluspunten

• Lichte strijkbout
  • Verticaal te gebruiken
  • Eenvoudig te reinigen

Minpunten

• Groot om op te bergen

HendrikJAn 13-10-2020

Erg fijn Stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC9666

Erf fijn strijkijzer voor de beginnende strijker. Eenvoudig in gebruik, laag gewicht en maakt weinig geluid. Je moet wel een bijpassende strijkplank kopen vanwege de grootte.

Pluspunten

• laag gewicht
  • weinig geluid
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• bijpassende strijkplank kopen

Martijn 13-10-2020

wow maakt het strijkleven een stuk makkelijker

Geschreven voor: Philips GC9666

wat een super apparaat zeg, had ik jaren eerder moeten aanschaffen, maakt strijken makkelijker, wordt snel warm, strijkt alle kreukels er uit, groot waterreservoir, echt een aanwinst voor het huishouden

Pluspunten

• snel warm
  • makkelijk hanteerbaar
  • slaat automatisch uit als je hem weg zet
  • groot waterreservoir
  • lang snoer

Minpunten

• zwaar